3 maja 2013

Trochę inwencji twórczej i może wyjść z tego coś oryginalnego.

Cześć Dziewczyny ;)
Nowy post miał zawitać dopiero po majówce, ale ponieważ pogoda za oknem jest po prostu fatalna moje majówkowe plany wyjazdu zostały odłożone i postanowiłam wziąć się trochę do nauki i w chwili przerwy napisać coś dla was.
Post będzie tym razem dość krótki i będzie dotyczył samoróbek. Dawno już nie pisałam takiej notki.
Ostatnio znów zaczęłam przeglądać różne strony Internetowe i filmiki z  cyklu DIY i zrób to sam/a .
Jednym z moich ulubionych są odcinki Ani z Wrocławia, która od czasu do czasu publikuje swoje materiały i przedstawia różne pomysły na zrobienie czegoś samego w domu ;)

To jest bardzo fajne, kreatywne i ciekawe zajęcie. Poza tym poza maszyną do szycie, nićmi czy igłami musimy kupić materiał, lub przerobić jakiś nasz stary ciuch. Nie musimy kupować drogich ubrań które leżą na sklepowych półkach i przede wszystkim istnieje małe prawdopodobieństwo, że zobaczymy kogoś w podobnym ubraniu ;P

Na początek filmik instruktażowy jak zrobić koszulkę over size w formie basic. Bardzo prosta a zarówno ciekawa i praktyczna. Ja skorzystałam z pomocy Ani i sama zrobiłam sobie taką koszulkę. Wy również możecie:


Ostatnio zapragnęłam kupić sobie nadam modną i bardzo kobiecą długą, zwiewną spódnicę z dzianiny np. Która wygląda bardzo dziewczęco i jest wygodna. Obleciałam kilka sklepów i okazało się, że najtańsza spódnica o takim fasonie kosztuje 75zł i to bez halki. Nie wyobrażam sobie spódnicy z cienkiego materiału bez halki. Dlatego postanowiłam kupić materiał jaki tylko zechcę i samej zrobić taką spódnicę. Dam wam znać jak mi to wyjdzie ;p A póki co filmik na którym jest przedstawione jak zrobić trochę krótszą spódniczkę na lato: 



Kolejny materiał to instruktaż jak zrobić sukienkę oversize. Ani wyszła ona bardzo fajnie i połączenie tych dwóch barw fioletowej i szarej jest genialne. Ja pokusiłabym się o taką sukienkę ale bez rękawów. Mogłabym ją też przypasać jakimś ciekawym paskiem, a dla zaawansowanych w szyciu dziewczyn proponuję też wszycie gumki w talii by ładnie ją wyśrodkować ;)



Ostatni materiał to wykorzystanie starych t-shirtów, lub nudnych jednolitych koszulek by zaproponować na nich swój własny styl. Farbkami lub pisakami do tkanin można coś ciekawego na nich namalować, napisać. Trochę twórczej inwencji i może wyjść z tego coś oryginalnego ;D Inspirację znajdziecie np tutaj:


Albo tutaj : spreadshirt.pl

I to by było na tyle. Wypróbujecie którąś z opcji? ;D 

Miłego dnia i do zobaczenia :)

Elle Image

2 komentarze:

  1. Też to oglądam i sama coś tworzę, muszę tylko kupić sobie nową, mniejszą maszynę do szycia

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdybym tylko umiała szyć.... niestety nie potrafię :(
    PS. Fajne tło ;p

    OdpowiedzUsuń

Powered By Blogger